نرگسنرگس، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره

فرشته ای بنام نرگس

بدون عنوان

1391/1/8 16:37
نویسنده : زهرا
386 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نرگس جونم

خوبی عمر مامان؟

امروز خیلی دلم گرفته .

دیروز عصر آقا دارابی و مادر و عمه اعظم و عمو صادق اومدن خونمون ( بعد از یکسال )

ولی نیم ساعت بیشتر نموندن . رفتن خرامه خونه عمه زهرا و گفتن دوباره بر می گردیم .

ساعت 30:  9 شب برگشتن . می خواستن ساعت 10 برگردن خونشون . من و بابایی خیلی دلمون گرفت

خیلی زیاد اصرار کردیم تا موندن . صبح زود هم وقتی ما خواب بودیم دیدم صدای باز کردن در میاد .

من و بابایی بلند شدیم دیدیم اونا آماده شدن و می خوان برن خونشون .

                          

نرگس جونم . من که می دونم بخاطر مشکل تو هست که خونمون نمیان یا اگر هم بیان زیاد نمی مونن . 

اصلاً ولش کن .

ما که هر روز به خاطر تو دلمون گرفته هست . اینم روش .

بی خیال !!!!!!!!!!

شادباش و بخند ( به خودم دارم می گم )

تو هم یه روزی خوب می شی ولی یه چیزی رو می دونی :  آدم تو روزهای سخت دوست داره بهش کمک کنن . یا اگه نمی تونن کمک کنن حداقل خوشحالش کنن .

 

 

جدا از اینها :

دوست دارم عزیز خوشکلم . نرگس من

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان لنا
20 فروردین 91 19:42
سلام عزیزم عیدتون مبارک دخمل ما چطوره؟ انشا... همیشه شاد باشین دوستون داریم همیشه
مامان لنا
5 اردیبهشت 91 23:17
سلام خانمی.خوبین؟ دخمل گل ما خوبه؟ تشریف نداریییییییییییییین؟