نرگسنرگس، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه سن داره

فرشته ای بنام نرگس

بدون عنوان

1391/11/29 15:25
نویسنده : زهرا
517 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نرگس خوشکلم

خوبی عزیزم

می دونی که فصل گلهای خوشکلته . من عاشق بوی گل نرگسم .نرگس جونم امروز 29 بهمنه . حتماً با خودت می گی چقدر مامانی دیر به دیر برام چیز می نویسه . آخه عزیزم ما گرفتار تمرینهای تو هستیم . البته من هفته ای 2 بار می رم کلاس ریون دوزی . علاقه دارم . برای روحیه هم خوبه . نرگس جونم ما با پول ماشین و وامی که گرفتیم شروع کردیم برای ساختن خونه . البته خونمون کوچیکه ولی خوب تو این دوره زمونه غنیمته . خلاصه تا امروز به زیر سقف رسوندیم . خدا بزرگه . دلم می خواد زودی خونمون ساخته بشه . نرگسی جون روز 15 آذر یه دختردایی به نام آرمیتا جون به دنیا اومد . قیافش مثل زندایی الهه هست . دوسش دارم .

زیاد وقت ندارم عزیزم . تو الآن داری تلویزیون نگاه می کنی و توی چرت هستی . راستی ما یه چندوقتی هست که تمرین نشستن رو برات شروع کردیم . خدارو شکر گردنت هم خیلی بهتر شده . دوست دارم مامانی . زودتر صدام بزن : مامان . تو حسرتش هستم .

فعلاً بای بای عزیزم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)