نرگسنرگس، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

فرشته ای بنام نرگس

بدون عنوان

1391/8/27 15:03
نویسنده : زهرا
502 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نرگس جان

می دونی چقدر وقته برات چیزی ننوشتم . اصلاً وقت ندارم . تمرینهای تو هم خیلی وقت گیره واسه همین وقت نمی کنم زیاد برات چیز بنویسم . دوستای زیادی برام پیام گذاشتن ولی من نتونستم جواب بدم . از همه معذرت می خوام .

قبل از اینکه بریم مسافرت برات نوشته بودم .

خلاصه رفتیم مسافرت . همدان که رسیدیم من معده درد گرفتم . توی همه شهرها رفتم دکتر ولی فایده نداشت . خلاصه اصلاً خوش نگذشت . برگشت هم که از شمال می گذشتیم هوا بارونی بود . حتی گردنه حیران هم بارون و مه بود و ما سوار تله کابین شدیم هیچی نتونستیم ببینیم . تا خیلی وقت بعدش هم من معده در داشتم . یک ماهی می شه که بهتر شدم . روزهای ما خیلی عادی میگذره . یک هفته قبل هم ماشینمون رو فروختیم . مجبور شدیم . حالا نمی دونم توی این همای سرد چجوری هفته ای یک بار تو رو ببریم شیراز کاردرمانی . البته خدا بزرگه . شاید روزهایی که تو رو می بریم هوا خوب خوب باشه . انشاء اله .

خوشکل مامان ببخش که زیاد نمی تونم برات چیز بنویسم . تمرینهای تو مهمتره .

امروز روز دوم محرمه . دلم پر می کشه برای کربلا

انشاء اله که به حق مظلومیت امام حسین (ع) همه مریض ها شفا بگیرند .

نمی تونم بیشتر از این برات بنویسم عزیزم . فعلاً خدا حافظ .

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

fariba
29 بهمن 91 16:17
دوست عزیزم.پسرم در مسابقه شرکت کرده و به رای شما نیاز داره.لطفا به ادرس زیر برید و در نظرات به محمد حسین زیبایی کد507 رای بدید.خیلی وقتتون رو نمیگیره.بسیاربسیار سپاسگذارم.http://shahrekhatere.niniweblog.com/post10.php