نرگسنرگس، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه سن داره

فرشته ای بنام نرگس

بدون عنوان

1391/5/21 18:19
نویسنده : زهرا
560 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نرگس جان

خیلی وقته نتونستم برات چیزی بنویسم .

امشب شب بیست و سوم ماه رمضانه و شب قدر .

ماه رمضون هم داره کم کم تمون می شه .

 

قراره آخر ماه بریم مسافرت . انشاء اله که خوش بگذره . خیلی وقته مسافرت نرفتیم . می خوایم بریم اردبیل و سرعین . فکر می کنم الآن هوای اونجا  خیلی خوب باشه .

یک ماهی می شه که تو وضعیتت خیلی بهتر شده . خدا رو شکر . می دونم که زود زود خوب می شی .

قربیونت برم الهی . خیلی هم لوس شدی .

راستی خیلی دلم پر کشیده برای مشهد . مربی می خواد دوم شهریور بره مشهد . خوش به حالش . گفته خیلی برای تو دعا می کنه . انشاء اله که همه مریضا شفا پیدا کنن .

فعلاً بای بای عزیزم . دوستت دارم .

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان لنا
21 مرداد 91 18:37
خوش بگذره ناناز خانم .انشاا... همیشه به گردش وشادی باشین .نرگس گلم زود خوب شو خاله جونم دوست دارم یه عالمه هرچی بگم بازم کمه
مامان لنا
29 شهریور 91 2:33
سلام عزیزم . خوبی ؟ لنا جون خوبه ؟ ببخشید که من دیر به دیر بهتون جواب می دم . آخه وقت ندارم . لنا جونو ببوس . مرسی