نرگسنرگس، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه سن داره

فرشته ای بنام نرگس

بدون عنوان

1391/4/19 1:22
نویسنده : زهرا
614 بازدید
اشتراک گذاری

نرگسی سلام . خوبی مامانی ؟

الان تو و بابایی خوابیدین . منهم حوصلم سر رفته بود اومدم سراغ نی نی وبلاگ .خیلی دوستت دارم نرگس جونم .

چند روزی میشه که احساس می کنم دنیا داره به من لبخند می زنه . نرگس جونم یه چیزی هست بین من و خدا که تازه پیداش کردم و خیلی متاسفم که چرا زودتر از این پیداش نکردم .

احساس می کنم تو خیلی بهتر شدی .

خیلی ها اینو بهم می گن و خودم هم دارم می بینم .

 

سه روز قبل نیمه شعبان بود . نیمه شعبان امسال برام یه جور دیگه بود . یه جور خوب . احساس می کنم بالاخره یه هدیه خیلی بزرگ از امام زمان (عج ) می گیرم . انشاء اله که به حق اسم نرجس خاتون ، مادر آقا ، هر کسی ، هر آرزویی داره برآورده بشه ، نرگسی من هم زود زود خوب بشه .

نرگسم . مطمئنم که یه روز صاحب اسمت ، تو رو از روی زمین بلند می کنه . انشاء اله

از دوستام می خوام که برای بهبودی سریعتر نرگسی ، دعا کنند .

دلت دریاست ، می دانم

و این زیباست ، می دانم

در این شبها دعایم کن

که قلبت چشمه جوشان خوبی هاست ، می دانم ...

 

فعلاً شب خوش .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان آمیتیس
19 تیر 91 1:31
خدایا تقدیر مرا خیر بنویس‏!‏ آنگونه که آنچه را تو زود میخواهی من دیر نخواهم و آنچه را تو دیر میخواهی من زود نخواهم
مامان آمیتیس
19 تیر 91 1:36
سلام. انشاا... به حق علی دختر کوچولوتون هرچی زودتر خوب بشه از ته قلبم براش دعا میکنم


مرسی عزیزم
مامان لنا
19 تیر 91 21:44
سلام عزیز خاله هزار مرتبه شکر انشاا... خوب خوب میشی عید میای کیش پیش من قربونت برم میبوسمت . مامان گلش تشریف بیارین درخدمتیم
مامان لنا
14 مرداد 91 2:29
سلام گلم . وقت نمی کنم چیز بنویسم . به یادتون هستم .نرگسی هم بهتره . کوچولو رو ببوس